Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 11:31:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08547 
aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Põltsamaa linn, Roheline tn 1a, 
Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Põltsamaa linn, Roheline tn 1a// Roheline 
tänav L1 (Sotsiaalkorterelamu, Avaturg) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada sotsiaalkorterelamu 
ehitusprojekti tervisekaitse osa.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27043257>  (menetlus nr: 
439584), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (KERSTI PAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister